Skip to content

Breien

november 10, 2011

Vandaag wil ik even langs de Coffee Company om een paar van die goedgemutste Innocent smoothies te kopen. Het lijkt me wel wat om die schattige, gebreide mutsjes straks in de kerstboom te hangen. De kerstboom met kluit die nog steeds op het balkon staat te wachten om volgende maand weer volledig uitgedost in de woonkamer te bivakkeren.

Ik zou willen dat ik ook kan breien. Nu kan ik dat waarschijnlijk wel, alleen ik heb er A. het materiaal nog niet voor aanschaft en B. ben ik er een beetje te lui voor. Al is dat een beetje onaardig om over mezelf te zeggen, want ik zorg dagelijks voor een vijf maanden jonge baby en probeer tussendoor of in de avonden ook wat werk te verzetten. En dan stoei ik nog met een lijstje van allemaal dingen die ik graag zou willen doen, zoals een tweede boek schrijven en die armbandjes en kettingen waarmee ik al een poosje bezig ben afmaken. En… alsof ik zeeën van tijd heb, begin ik ook nog eens nieuw blog.

Breien blijft voorlopig nog op mijn ‘dingen die ik nog wel eens ga doen in mijn leven’ lijstje staan. Tot die tijd doe ik het met andermans gebreide spullen (Etsy staat er vol mee), en smul ik van filmpjes zoals deze, van het Noorse duo Arne & Carlos. Dat huis! Die tuin! Die kerstballen! Met dank aan Eerlijk Waar! in Amsterdam waar de prachtige breisels van Arne & Carlos verkrijgbaar zijn.

One Comment leave one →
  1. november 10, 2011 10:26 am

    Wat een heerlijke heren!! Zo truttig, zo gezellig!

Geef een reactie

