Skip to content

Boxpak voor mama en papa

november 16, 2011

Toen Oskar nog niet zo lang geleden geboren was, kwam Elina op kraamvisite en schonk ze hem een stoer mutsje van American Apparel (je weet wel die winkel waar ze zowel de meest ondraagbare dingen als de fijnste basics verkopen) en ook een romper van biologisch katoen in een hele mooie kleur (‘cider’). Het mutsje kon hij direct op en de romper draagt hij sinds een paar dagen. We zijn er blij mee.

Onlangs was er in Amsterdam een mega-uitverkoop van American Apparel, tenminste zo werd het via nieuwsbrieven en billboards aangekondigd. Die sale viel een beetje tegen, want zo fors waren de kortingen niet. Toch kwam vriendlief met een paar afgeprijsde rompers en een T-shirt voor Oskar thuis. Reden om ook weer eens op de website van AA te kijken en te ‘ooohhhhen’ en ‘aaaaahen’ bij het zien heel veel overschattige babyfoto’s.

Eenmaal op de online vrouwenafdeling van AA beland, viel mijn oog op de categorie ‘Bodysuits & Rompers’. De rompers bleken – nadat ik eerst een aantal artikelen voorbij scrollde waarbij direct het woord ‘paaldanseres’ in me opkwam – geen nauw aansluitende pakjes met drukknoopjes aan de onderzijde te zijn, maar wat wijdere instapgevalletjes. Maar… wat zag ik ook? Een unisex onepiece! Een soort groot boxpak voor hem en haar! Nu twijfel ik of mijn vriend in zo’n pakje gaat rondkruipen, maar mij lijkt het wel wat. Lekker  in huis hangen in een onepiece, net zoals Oskar dat het liefst doet.

One Comment leave one →
  1. november 21, 2011 5:12 pm

    hee dat ben ik! 🙂
    (ik had die ‘onesies’ ook gezien afgelopen weekend!! ze zagen er heeerlijk uit)

Geef een reactie

