Skip to content

Knuffelwalhalla

november 29, 2011


Op Twitter kwam ik Knuffels à la carte tegen. Oef! Wat een fantastische webshop voor kleine en grote mensen! Een paradijsje vol originele design knuffels, waarvan een groot deel fairtrade is. I like!


Nu moet ik zeggen dat sommige beesten en poppetjes best een beetje chagrijnig kijken, maar er zitten ook genoeg vrolijke exemplaren tussen. Zelf ben ik weg van de aaibare cactussen en de fashion designer dolls van My name is Simone, waarvan Mr. K. mijn favoriet is. Aan een beetje designknuffel hangt best een pittig prijskaartje, maar bij Knuffels à la carte kun je ook onder de 15 euro al slagen en hebben ze bovendien een SALE afdeling.
Ik ga sparen!


Foto’s: Knuffels à la carte
Klik op de foto’s voor meer informatie.
Oh, en er is ook een gezellig blog van Knuffels à la carte. Check het HIER.

2 reacties leave one →
  1. december 4, 2011 8:51 pm

    He wat leuk een review over de shop. Bedankt!!!

  2. december 5, 2011 10:04 am

    Fijn dat je het leuk vindt! Houd je me op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen? Groetjes!

Geef een reactie

