Skip to content

Terugblik in Instagram

december 4, 2011


OSKAR en ik wil bij de tijd blijven en is sinds kort ook te vinden op Instagram, een soort Twitter in beeld. Met deze eerste Instagram kiekjes blik ik terug op week 48, 2011:

De week waarin ik, als tegenstander van plastic tasjes, een extra grote nylon shopper van het merk Environsax kocht.

De week waarin Oskar zijn 27e levensweek beleefde (ofwel, hij is nu zes maanden en 1 week); van de ene op de andere dag ging ‘tijgeren’ en zich sindsdien regelmatig van de woonkamer naar de keuken verplaatst waar kat Spencer zich zorgen maakt of de tijger het kattenvoer met rust zal laten.

De week waarin ik naar Antwerpen vertrok; voor het eerst een nacht en een dag zonder Oskar was (en dat reuze vond meevallen); een Engelse lezing gaf voor een groep Belgische modebloggers tijdens het fantastische event The Blog Works en mezelf daarna trakteerde op nieuwe schoenen en een broek.

De week waarin bleek dat Oskar dol is op een prutje van gekookte (en gezeefde) doperwtjes met een scheutje bio opvolgmelk en wat bio rijste- en boekweitbloem.

De week waarin Oskar’s vader en ik stiekum blij waren dat Oskar nog te jong is om in de ban te zijn van een oude man met een grijze baard, in een rode jurk en met een rode mijter op: een man die eigenlijk niet bestaat, maar desondanks jaarlijks uit Spanje vertrekt om de kinderen hier te verrassen met cadeaus.

De week waarin ik voor de gein een wortel in Oskar’s slofje stak en waarin hij toch zijn eerste Sinterklaascadeautjes kreeg, waaronder een nieuw bijtspeeltje, genaamd Gnon (het jongste broertje van grote broer Chan en zus Pie, gemaakt van 100% natuurlijk rubber).

Een week om niet te vergeten.
Op naar de volgende!

Gebruikersnaam OSKAR en ik op Instagram: oskarenik.

No comments yet

Geef een reactie

