Skip to content

Tweedekansjes

januari 9, 2012


Kijk je wel eens op websites als Marktplaats, Speurders of Ebay? Ik wel! Voor Oskar heb ik er al heel wat koopjes gescoord, vooral kleding, maar bijvoorbeeld ook een ledikant. Veel spullen waren zelfs nog voorzien van een kaartje. Gloednieuw voor minder dan de helft van de prijs. Vaak van oudere collecties, but who cares? Oskar in ieder geval niet! Ik koop ook nieuwe spullen. Basics vaak bij de Hema, zoals rompers, én – meestal online – bijzondere ontwerpen die niet snel tweedehands te vinden zijn. Het liefst kleding van kleine designer labels en gemaakt van duurzame materialen. Daar kan ik straks dan weer iemand in mijn omgeving blij mee maken, of ik bied ze aan via Marktplaats. Onlangs heb ik via een tweedehandswinkel voor het eerst een grote stapel, nog piekfijne kleding aan de Voedselbank Amsterdam gegeven. Oskar pastte er niet meer in en volgens mij zijn er genoeg kindjes die er nog plezier van kunnen hebben.
Kortom: ik ben een voorstander van recycling! Daarom zal ik vanaf nu met regelmaat (ik streef naar 1 x per maand) een selectie tweedekansjes tonen. Wie weet vind je er iets leuks tussen of raak je er door geïnspireerd!

KLIK OP DE FOTO’S OM DIRECT DE ADVERTENTIE TE BEKIJKEN.
ADVERTENTIE WEG? WAT EEN PECH! VOLGENDE KEER BETER!

© Het copyright van de getoonde foto’s ligt bij de makers. Staat jouw foto hiertussen en wil je niet dat ik jouw advertentie op OSKAR en ik promoot? Laat het me dan weten en ik zal de foto onmiddellijk verwijderen.

2 reacties leave one →
  1. februari 5, 2012 11:04 pm

    Hallo,

    Ik dek dat je bovenstaande naam moet veranderen, we hebben namelijk dezelfde naam.
    Wij zijn al een tijd bezig en ik vind het een beetje jammer dat het zo moet, maar ik kan dit niet zo laten gaan. Hoop op je begrip.

    http://tweedekansjes.jimdo.com
    twitter: @tweedekansjes

    • februari 6, 2012 11:56 am

      Ik wil de naam best aanpassen om verwarring te voorkomen, maar verder ben ik ook wel verbaasd dat je me benadert.
      Tweedekansjes is toch immmers een vaker gebruikte term voor tweedehands spullen net zoals tweedehandjes? En toch geen gepatenteerde merknaam?
      Bovendien gebruik ik de term voor een rubriekje op mijn persoonlijke blog waarin ik tweedehands kinderspullen promoot.
      Ik run geen onderneming onder dezelfde naam. Desalniettemin pas ik het aan hoor. Moet alleen nog even nadenken over een nieuwe titel. Dus geef me even de tijd 😉

Geef een reactie

