Skip to content

Vogelfamilie uit afvalhout

april 4, 2012

Van hout kunnen mooie spullen gemaakt worden. Laatst kwam ik deze prachtige tafel nog tegen. Dutch design zoals het moet zijn! En ook ben ik helemaal weg van deze schitterende vogels, gemaakt uit 100% gerecycled hout, van de Noorse ontwerper Lars Beller Fjetland.

Look at these stunning bird family made from 100% recycled wood 
by the Norwegian designer Lars Beller Fjetland.

Photography: © Grandpeople

5 reacties leave one →
  1. Rianne/Blijblij.com permalink
    april 4, 2012 2:32 pm

    Oohh die vogeltjes zijn leuk! Ik heb ze gelijk gepint! 😉

  2. Cristina permalink
    mei 21, 2012 6:57 pm

    Kiki: waar zijn ze te verkrijgen?? k Vind ze te cute!!!

    • mei 21, 2012 10:56 pm

      Volgens mij zijn ze nog niet in productie genomen… Je zou eens op de site van de designer moeten kijken. Hopelijk vind je anders iets wat erop lijkt 🙂

      • Cristina permalink
        mei 22, 2012 10:47 am

        Had ik gedaan, daarmee dat ik het vraag… Als ik niet meer kan wachten, zoek ik idd iets gelijkaardigs en anders met een beetje geduld komt het in productie!! Thnx

Geef een reactie

