Skip to content

Cute little creatures by Honey Cup

oktober 17, 2012

De tijd is van mij, maar Etsy weet precies hoe ze minuten, nee uren, van me af kan pakken. En wat krijg ik er voor terug? Vooral een gevoel van blijheid (vergezeld door een dosis hebberigheid). Zoveel creatieve mensen op de wereld die zelf prachtige dingen maken!
Al staat er ook veel op waar ik niet direct warm van word. Dat vond ook de Amerikaanse April Winchell en daarom bracht ze in 2010 haar boek Regretsy vernoemd naar de gelijknamige website uit.
Met als hilarische pay-off: Where DIY meets WTF.
Maar vandaag werd ik dus weer blij van Etsy.
Toen ik deze prachtige prints van de Australische illustrator Honey Cup ontdekte.
Nu nog de muren vinden waaraan ze kunnen hangen. Gelukkig zijn er ook ansichtkaarten te koop.





De illustrator van Honey Cup heeft ook een blog: Ammiki.

I love Etsy, but not all creations featured make my heart beat faster. 
Just like the funny book and website Regretsy show.
However, today I found a great Australian illustrator on Etsy, called Honey Cup. 
Don't you just love this work? 
The only regret here: I don't have the walls to put the great prints on, but luckily 
there are greeting cards available as well! 
To visit the Honey Cup blog, click HERE.
One Comment leave one →
  1. oktober 17, 2012 8:14 pm

    Txxx for sharing. Zo inspirend. Nu maar hopen dat we allemaal deze prachtige kaarten voor kerst krijgen.

Geef een reactie

