Skip to content

V is for Veja

april 19, 2013

Veja kids sneakers
Fairtrade sneakers van organic cotton van Veja, gespot bij Broer & Zus (Sarphatistraat 498, Amsterdam en online).
Ook te koop in marineblauw met rode V.
€ 59,95

 

4 reacties leave one →
  1. juli 23, 2013 3:43 pm

    Leuk, maar wel 2x zo duur euro dan een niet eco kinderschoen. Wat is het toch vervelend dat eerlijk boodschappen doen alleen is voor modale inkomens. Ik zit zelf op een huishoudbudget… 😦 Hierdoor kies ik ook voor fair trade OF voor biologisch voedsel. Allebei doen zou betekenen dat boven het budget uitkom.

    • juli 23, 2013 4:10 pm

      Bedankt voor je bezoek aan mijn blogje en leuk dat je me volgt!
      Ja, dat snap ik, wat je schrijft. We hebben de hoofdprijs voor deze schoentjes betaald, maar later waren ze voor de helft. Dan denk je ook: had ik nog maar even gewacht! Aan de andere kant gun ik shops die dit soort producten durven in te kopen (met het risico dat ermee blijven zitten) wel hun omzet. Toch koop ik ook veel organic fair spul in de SALE en Marktplaats is ook favoriet. Verder inderdaad een mix van bio, fair en lokaal m.b.t. voeding. Ik vind het vooral belangrijk dat hetgene dat we eten in ieder geval niet vol met E-nummers en andere rotzooi zit en let bij de biosuper altijd goed op de aanbiedingen. Ik ga ook jouw blog eens bekijken! Groetjes 🙂

      • juli 23, 2013 4:21 pm

        Thanks, bij de sale en marktplaats kun je ook altijd al veel ja. Ik heb geen bio supermarkt direct in de buurt, maar wel kleine turkse en irakese supermarktjes. En de markt. Ik vind het wel eens vervelend dat ik toch goedkoop vlees koop, want ik wil ook het liefste gezond eten, maar met veel vegetarisch eten kom je ook al een eind. Ik was zelf tien jaar vegetarisch, maar mijn man is fervent vlees eter. Toen heb ik nog een jaar gescheiden gekookt, maar nu doen we sommige dagen vlees, soms vega. Tja. Het blijft schipperen. Maar een leuke blog heb je met alle eco-tips en dergelijke. Een vriendin van mij doet dat ook met haar blog leesvoer.net. Een aanrader ook! Mijn blog gaat ook over werk, dus wellicht minder relevant voor je. Maar leuk als je hem bezoekt. Ik ga je blog i.e.g. wel volgen. Groetjes!

      • juli 23, 2013 9:41 pm

        Bedankt voor de andere blogtip 🙂
        En jouw blog ziet er goed uit! Leuk om te lezen dat je een ster bent in de Italiaanse taal!
        Ik heb ook nog 2 andere websites: Kiki’s Collage (www.kirstinhanssen.nl) en Lichter leven (www.light-style.org).
        Hier zijn we vega. Ik 100%, al 14 jaar.
        Mijn vriend en zoontje eten heel soms vis.
        We eten veel notenpasta’s op brood, maar ook gebruiken ook superfoods, zoals chia seeds (omega 3) etc.
        Ik zal binnenkort weer eens een makkelijk recept posten, zo eten we hier bijvoorbeeld bijna iedere dinsdag spinaziepannekoeken met feta 🙂
        Nou, tot ziens maar weer op onze blogs! 🙂

Geef een reactie

