Skip to content

Ik wil de maan

augustus 21, 2013

Ik wil de maan
Vanavond schittert de maan weer in vollle glorie aan de hemel. Oskar houdt net zoals ik van de maan en haar vele gedaantes en is dan ook helemaal weg van dit prachtige kinderboek van de bieb.

In ‘Ik wil de maan’ probeert Mol de maan uit de lucht te plukken. Dat gaat hem niet gemakkelijk af en Konijn, Egel en Eekhoorn zeggen zelfs dat het onmogelijk is om de maan te pakken. Maar Mol geeft niet op…

‘Ik wil de maan’ is ook als digitaal prentenboek op YouTube te zien. Zeg nou zelf: hoe lief is dit verhaal?!

PS: Over volle maan gesproken... 
Vanavond organiseren Fidessa en ik weer een Cirkel van Licht 
bij Beter & Leuk in Amsterdam. Heb je zin om mee te mediteren? 
Meld je dan aan via info@light-style.org en kijk HIER voor meer info!
4 reacties leave one →
  1. Babette permalink
    september 5, 2013 3:39 am

    Erg leuk, zeker met 5 september de volle man in mijn achterhoofd. Reblog hem voor je op mijn sprookjessite…

  2. Babette permalink
    september 5, 2013 3:43 am

    Dit is op Babette fantaseert….. herblogden reageerde:
    De laatste volle maan van het zomerseizoen was gisterennacht, 5 september.
    Dubbel leuk om dat dit blog te plaatsen….

    • september 5, 2013 8:16 am

      Hoi Babette, bedankt voor je bericht. De komende volle maan is pas op 19 september! Vandaag is het nieuwe maan 🙂

  3. Babette permalink
    september 7, 2013 8:16 pm

    Correct, ik gooide ze door elkaar….:-)

Geef een reactie

