Spring naar inhoud

Zoete Zin is bijna klaar!

februari 22, 2014

Het was een poosje erg stil hier, op OSKAR en ik en ook mijn andere blog Kiki’s Collage heeft het geweten… Samen met mijn compagnon en vriendin Fidessa Docters van Leeuwen heb ik onlangs een nieuw boek afgerond!
Zoete Zin is de naam: een praktische gids voor zoetekauwen die graag willen afkicken van hun suikerverslaving, maar wel willen blijven genieten van al het zoete lekkers dat de natuur te bieden heeft. En geloof me, ook kinderen zijn daar dol op!

Zoete Zin Cover HR
Het boek bevat onder meer een ’40 dagen zonder suiker plan’, een overzicht met gezondere vervangers van witte suiker of rietsuiker, een uitgebreid merkenoverzicht (incl. budgettips) en meer dan 50 zoete, merendeels plantaardige recepten met steeds tips voor variatie! Als extraatje krijg je nog een half pond tussendoortjes erbij in de vorm van meditatie en mindfulness. Zoete Zin komt in april uit bij BBNC Uitgevers, maar kun je nu al bij Bol.com reserveren.
Binnenkort meer…

PS: kijk voor meer informatie over Lightstyle Creations, het bedrijf van Fidessa en mij op www.light-style.org. Daar vind je ook ons eerste gezamenlijke boek Lichter leven.

No comments yet

Plaats een reactie