Skip to content

De wijze uil van Smaakboel

maart 13, 2014

uiltje
Bij Beter & Leuk stuitte ik op een superleuke receptenkaart van Smaakboel!
En hoera, ik mag deze lekkere uil op OSKAR en ik delen!

Smaakboel_De wijze uil
Smaakboel is het initiatief van Tessel Spreuwenberg. Sinds 2012 geeft ze culinaire workshops aan kinderen, op scholen, tijdens kinderfeestjes en op diverse leuke locaties, zoals deze maand bij Hutspot in Amsterdam.

Tessel: “Het contact met kinderen en hen weer in contact brengen met producten die voor hen soms onbekend zijn is voor mij een grote uitdaging. In mijn workshops staan voeding, de natuur, plezier en aandacht voor het kind centraal.”

Kijk HIER voor meer informatie en de agenda van Smaakboel!
Je kunt Smaakboel ook volgen op Facebook en Instagram.

 

 

2 reacties leave one →
  1. maart 13, 2014 8:44 pm

    super leuk!

Geef een reactie

