Skip to content

Nostalgie: Play Doh Fuzzy Pumper Barber & Beauty Shop

mei 19, 2014


Oskar is dol op klei (nog meer op modder, maar dat terzijde) en ik zocht me suf naar de Play Doh set die mijn zusje en ik vroeger als kind hadden. Geen idee of we die set van mijn oma kregen die vaak naar Amerika ging of dat deze toch ook in Nederland te koop was.

Anno nu is de ‘Play Doh Fuzzy Pumper Barber & Beauty Shop’ helaas niet meer te koop. Wel vond ik bij Intertoys een hairdresser van een goedkoper merk, maar die viel zwaar tegen en was dan ook al gauw stuk. Al zoekende op Ebay en Etsy naar een authentiek, vintage exemplaar kwam ik deze geweldige commercial tegen die ik jullie niet wil onthouden.

No comments yet

Geef een reactie

