Skip to content

Zomernieuwtjes

juli 24, 2014
Vault by Vans X Peanuts

Vault by Vans X Peanuts

Mocht je hier wel eens vaker komen, dan is het je vast opgevallen dat ik de afgelopen maanden erg stil ben geweest. Eerst was er de lancering van het boek Zoete Zin dat ik samen met Fidessa Docters van Leeuwen schreef (nu al in de derde druk!) en tijdens deze prachtige dagen tik ik samen met haar aan ons derde gezamenlijke boek dat in november 2014 verschijnt. Tussen het schrijven door geven Fidessa en ik workshops, staan we op gezellige markten,  doe ik nog freelance werk, voed ik een kind op, ben ik vriendin van… en volg ik yogaklasjes enzovoort. Kortom het bloggen schiet er tussen al die leuke activiteiten bij in! En dat terwijl er zoveel nieuwtjes te delen zijn. Vandaar dat ik er nu maar een paar op een hoopje heb gegooid en ze allemaal met je deel.

Vanaf juli kun je bij geselecteerde Vans winkels terecht voor de supercute Vans Vault X Peanuts sneakers in kindermaten en volwassen uitvoering. W.A.N.T.!

mirjam-8375

Pluk het moment kaarten

Verder zijn er nu Pluk het moment! kaarten van uitgever See & Love te koop. Ze doen je misschien denken aan de populaire Milestone Cards, maar Mirjam en Femke van See & Love creëerden hun kaarten juist voor de alledaagse bijzondere momenten gedurende de eerste kinderjaren en dus niet zo zeer het eerste levensjaar en de daarbij behorende mijlpalen. Nice, ook om cadeau te geven! (€ 15, 95)

naif

Baby Wellness by NAÏF

Daarnaast kwam ik nog een fijne lijn verzorgingsproducten voor de allerkleinsten van het merk NAÏF tegen. Omdat parfum een van de grootste bronnen is van huidirritaties, bevatten de producten van NAÏF een allergeenvrij parfum. Bovendien gebruikt NAÏF – anders dan veel andere babyverzorgingsproducten – nul ingrediënten die mogelijk schadelijk/irriterend kunnen zijn voor de gevoelige babyhuid, zoals minerale olie (aardolie), SLS/SLES, chemische conserveringsmiddelen (zoals bijv. parabenen) en PEG. Met NAÏF gaat je baby dus nog lekkerder ruiken op een veilige manier en wordt het milieu ook nog eens gespaard.
Naast de basisverzorgingsproducten als shampoo, bodylotion en washgel verkoopt NAÏF ook swaddles en cadeausets.

One Comment leave one →
  1. augustus 15, 2014 11:24 pm

    Grappig nieuws. Ik verwachtte echter, dat Oskar zou schrijven, zo van :
    Mama is druk met haar nieuwe boek en ik verveel me te pletter, dus schrijf ik jullie, mijn volgers / fans, maar weer eens een stukje…….

Geef een reactie

